سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی روشویی و راهنمای خرید

توالت و روشویی مهم ترین مکان هایی هستند که زمانی از زندگی را در آن سپری می کنیم. طراحان و معماران فعال در دنیای معماری مدرن معتقدند که این بخش از منزل نیز نیاز به طراحی دکوراسیون خواهد داشت. برای این کار و برای جذاب کردن دو چندان این قسمت از خانه توجه کنید که نیاز به روشویی زیبا و متناسب با نیاز شما می تواند مسئله ای حائز اهمیت باشد. در ادامه این مقاله در مورد انواع روشویی صحبت خواهیم کرد.

انواع روشویی

1. روشویی کابینتی

روشویی کابینتی نیز از انواع محبوب روشویی به شمار می رود که به این ترتیب است که کاسه روشویی روی یک روشویی کابینت دار نصب می شود و قرار می گیرد به این ترتیب شما فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل خود داخل روشویی خواهید داشت. 

Related image

2. روشویی سلطنتی

روشویی سلطنتی هم یکی از انواع محبوب این محصول به شما ر می رود اما شاید بتوان گفت قیمت آن نسبت به سایر انواع آن بیشتر است. این روشویی ها نیز شامل یک کاسه روشویی و پایه که معمولا کمد دار است می باشند. 

3. روشویی دیواری

روشویی دیواری شامل یک کاسه روشویی می شود که به راحتی قابل نصب بر روی دیوار است و این کار می تواند صرفه جویی بسیاری در استفاده درست از جای جای سرویس بهداشتی داشته باشد. 

 

خرید روشویی

در خرید روشویی های توجه به کیفیت و برند خریداری مورد نظر می تواند مهم تلقی شود. علاوه بر اینها توجه به استفاده از استاندارد های مورد نیاز در مورد ارتفاع نیز نباید فراموش شود. و نکته دیگر توجه به نوع جنس روشویی خریداری شده می باشد که می تواند کاسه روشویی سنگی، مرمرو... باشد. 

قیمت روشویی

در مورد قیمت انواع این محصول نیز توجه به جنس و نوع مدل روشویی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به عنوان مثال قیمت روشویی سنگی تفاوت بسیاری با روشویی ساده خواهد داشت. و یا یک روشویی کابینت دار که می تواند فضای بیشتری در اختیار شما قرار دهد مناسب تر از سایر انواع این محصول است و متناسبا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.