سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی نورپردازی مدرن

 

اصطلاحات نورپردازی دکوراسیون طراحی نورپردازی مدرن و طراحی سبک معاصر اغلب به طور متناوب - و نادرست استفاده می شود. اما دانش کمی می تواند راه طولانی برای طراحی دکوراسیون داخلی تنظیم داستان مستقیم و اطمینان حاصل شود که شما به عنوان درخشان و فرهنگی به عنوان ما می دانیم شما را - آیا شما با طراح با قرار دادن فضای رویایی خود و یا انجام گفتگو شام می رویم.

 طراحی دکوراسیون داخلی

پیوند نورپردازی ولتاژ پایین آویز و لوستر جعبه. هر دو یک پیچ و تاب معاصر به طرح های کلاسیک اضافه می کنند. طول می کشد لوستر کلاسیک دور و اضافه منحنی جذاب خیره کننده، در حالی که شیشه های دست دندان لینک "با موضوعات از شیشه سفید تزئین شده است.

در ساده ترین حالت، سبک مدرن در گذشته است و طراحی مدرن همیشه در حال حاضر است. . . شاید این نیاز به توضیح بیشتر و یک زمینه تاریخی کمی داشته باشد. کلمه معاصر تقریبا 400 ساله است، اما استفاده از آن به معنای "فعلی" به سال 1866 می رسد. بنابراین، برای 150 سال گذشته، هنر، طراحی، ادبیات و معماری معاصر اکنون توسط هنرمندان و طراحان زندگی می کند و امروز ایجاد می شود . برای اشتباه چیزها، امکان ایجاد یک سبک معاصر که تحت تأثیر مدرنیسم قرار دارد. خوشبختانه جنبش هنری نورپردازی مدرن کمی ساده تر است.

 

چراغ تعلیق دارای خط بین مدرن و معاصر است. فضای حیاط با سقف های بالا و انتخاب مبلمان و آثار هنری، کویل را به سوی کاربرد معاصر می کشد.

نورپردازی مدرن مدرنیسم پارامترهای بسیار خوبی دارد. این جنبش در اواخر قرن نوزدهم آغاز شد. هنرمندان و جنبش تحت تاثیر صنعتی شدن قرار گرفتند. امپرسیونیسم در نقاشی و مجسمه سازی و نمادین در شعر و نوشتن نیز جای خود را در مدرنیسم یافت. با این حال، تا زمانی که منجر به جنگ جهانی اول و ناآرامی های اجتماعی شد که آن را به ارمغان آورد، مدرنیسم واقعا پایه آن را یافت. در حالی که مانتی و مونه معمولا به عنوان بخشی از جنبش مدرنیست شناخته می شوند، ظهور پیکاسو و ماتیس چند دهه پس از شروع آن، زیبایی شناسی را که اکثر اوقات امروز با آن ارتباط دارد، فراهم می کند.

 

از طراحی نورپردازی تحت تأثیر فریز لویید رایت، خانه داری از دهه 1930 بود. صندلی های صندلی استل یادآور توریس ژاپنی هستند، که همچنین به رایت ربط دارد، که یک فروشنده معروف در آثار هنری ژاپن بود.

سبک مدرنیستی برای جلوگیری از سنت به منظور یافتن راه های جدید برای تجربه هنر، فکر کردن در مورد جهان و نشان دادن شرایط انسانی ایجاد شد. به طرز وحشیانه ای، امروزه هنر مدرن می تواند بخشی از سنت باشد. به طور کلی پذیرفته شده است که جنبش هنر مدرن در دهه 1970 به پایان رسید.

 

لامپ تابلو خطوط تمیز را که اغلب با ظاهر مدرن مینیمالیستی همراه است، مانند میزها و صندلی ها نشان می دهد.

یکی از آخرین نکته در مورد تفاوت بین طراحی نورپردازی مدرن و معاصر - به احتمال زیاد، شما از هنر پسا مدرن شنیده اید، اما نه بعد از معاصر، به طوری که به شما یادآوری می کند که معاصر هنوز هم اتفاق می افتد، در حالی که طراحی مدرن یک (پایان) نامحدود شناسایی شده است که از الهامات سبک خود استفاده می کند.