سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید روشویی

اگر چه روشویی شاید زیاد در دیدرس نباشد اما انتخاب اشتباه آن می تواند شکل و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و سایر مکان های خانه را تغییر دهد. هنگام مراجعه به بورس فروش روشویی در تهران با انواع مختلفی از این محصول آشنا خواهید شد که این تنوع کار را برای خرید سخت خواهد کرد. اما اولین نکته در روشویی توجه به جایی است که قرار است از آن استفاده نمایید. 

انواع روشویی

در خرید انواع روشویی با مدل های مختلفی از این محصول مواجه خواهید شد که می توان چند مورد اصلی انواع آن را این گونه نام برد:

  • روشویی دیواری
  • روشویی پایه دار
  • روشویی کابینتی
  • روشویی سلطنتی
  • کاسه روشویی ساده

Image result for â?«Ø±Ù?Ø´Ù?Û?Û?â?¬â??

هر کدام از اینها می توانند از جنس های متفاوتی نیز ساخته شوند و برای مثال از جنس فلز، سنگی و.... باشند. 

1. روشویی کابینتی

اما در حال خاضر شاید بتوان گفت یکی از مدل های محبوب در انواع روشویی، روشویی کابنتی کمد دار است. در این مورد، یک کاسه روشویی بر روی یک کمد قرار می گیرد و این کار مزیت های فراوانی دارد و اولین آنها شاید استفاده بهینه از فضا باشد چرا که می توانید به راحتی وسایل مربوط به سرویس بهداشتی را داخل کمد های آن قرار دهید.

 

2. روشویی دیواری

در مورد روشویی دیواری می توان گفت در مورد مکان هایی که جای زیادی ندارند استفاده از این نوع روشویی به نظر منظقی می آید و می توان به راحتی از فضا استفاده بهینه برد.

3. روشویی سلطنتی

روشویی سلطنتی از مدل های محبوب جدیدتری است که در جدیدا در بسیاری زا منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

4. روشویی سنگی

روشویی سنگی هم از انواع خوب این محصول به شمار می رود که نیاز به نگهداری بیشتری برای جلوگیری از خراب شدن آنها دارد. روشویی سنگی مرمر از انواع محبوب این نوع می باشد.