سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب پارکت

 

پارکت نوعی از کفپوش چوبی است که توسط تنظیم چوب های کوچک در الگوهای متمایز و تکرار شده ساخته شده است.کاشی های پارکت در اندازه های معمولی قرار می گیرند: 9 تا 9، 12 به 12 و 19 با 19 اینچ.ضخامت کل کاشیها معمولا از 5/16 اینچ تا 3/4 اینچ است.کاشی های پارکت معمولا حاوی ورقه های پارچه ای، پارچه ای یا پلاستیکی با یک فلز نازک یا اسکلت پلاستیکی است.

پارکت در حالت ناتمام طبیعی خود، مستعد رنگ آمیزی و آسیب است و باید برای محافظت از سطح چوب سخت استفاده شود ورنگ شود.

 Related image

گزینه های طراحی پارکت کفپوش

کفپوش پارکت یکی از زیباترین و درخشان ترین گزینه های کفپوش است و این انتخاب محبوب برای تنظیمات رسمی مانند اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و فضای باز است.با این حال، در حالی که توجه دقیق و بصری پارکت کف پوش به نفع موقعیت های رسمی می باشد، در نقاط دیگر می تواند یک نقص باشد.به عنوان مثال، الگوهای هندسی پارکت می تواند بیش از حد شلوغ برای آشپزخانه و حمام، که نسبتا کوچک است باشد.

پارکت، آب، نگرانی

کفپوش پارکت در محیط های مرطوب نسبت به تخته های معمولی چوب سخت تر است.با این حال، پارکت هنوز هم عمدتا از چوب ساخته شده است، و به همین ترتیب، قالب، و در محیط بسیار مرطوب و مرطوب، مانند حمام به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.وقتی تصمیم بگیرید که آاز کفپوش پارکت در حمام شما مناسب است، اطمینان حاصل کنید که عوامل موثر را در نظر بگیرید.

پارکت دوام، هزینه تعمیر و نگهداری کم، طول عمر طولانی مدت است و دارای ظاهری زیبای طبیعی است که توسط بسیاری از صاحب خانه ها بسیار ارزشمند است.