سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم های روشنائی هوشمند

همراه با یک سخنران هوشمند سازی ساختمان مانند    Amazon Echo و Google Home، اولین گام متداول در دنیای هوشمند خانه با روشنایی است. سیستم های روشنائی این لامپهای LED به شبکه Wi-Fi شما متصل می شوند (به طور مستقیم یا از طریق یک توپی متصل به روتر شما) و به شما اجازه می دهد تا روشنایی، گرما و رنگ خود را با یک برنامه گوشی هوشمند یا حتی صدای خود کنترل کنید.

 سیستم های الکتریکی ساختمان

این که آیا شما از فیلم جدید و بازی های جدید خود استفاده می کنید و یا مایل به اضافه کردن برخی سیستم های الکتریکی روشنایی های ظریف جدید به اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب یا حتی باغ، روشنایی هوشمند برای کمک به اینجا است.

 

فیلیپس رنگ سفید و رنگ آمیزی LightStrip به علاوه LED Smart Light قابل تنظیم (سازگار با آمازون Alexa Apple HomeKit و دستیار گوگل)

 

5 کنترل کننده درب هوشمند گاراژ

6 سیستم های روشنائی هوشمند باغی

14 دستگاه هوشمند خانه برای صرفه جویی در هزینه شما

لازم به ذکر است که لامپ های هوشمند بسیار گران تر از لامپ های مورد استفاده شما هستند. آنها ممکن است شبیه به نظر برسند و همان پیچ یا بتونه را داشته باشند، اما می توانند در منطقه 25 دلار به ازای هر لامپ برای سفید یا 50 دلار یا 50 دلار برای لامپ هایی که قادر به درخشیدن هر رنگ هستند، هزینه کنند. اما، چراغ LED، آنها طراحی شده اند که به مدت ده ها هزار ساعت قبل از وقوع ناپدید می شوند، بنابراین شما همچنان ارزش پول خود را می گیرید.

 

بعلاوه لامپهایی با اتصالات منظم برای جایگزینی که شما در لامپ و سقف خود نصب کرده اید، بعضی از تولیدکنندگان نیز لامپ های LED را طراحی می کنند که در پشت، بالا یا پایین چیزهایی قرار گرفته اند تا بتوانند در برابر کف، سقف یا دیوار، مجموعه های نور ایجاد کنند. این بهترین کار پشت تلویزیون ها و یا در زیر کمد آشپزخانه، جایی که آنها تابش خیره کننده را منتشر می کنند.

 

سپس چراغ های خاصی وجود دارد که می تواند به دیوار شما مانند قطعات انتزاعی هنر، لامپ های مقاوم در برابر هوا برای استفاده در فضای باز و مجموعه ای از سوئیچ های کم نور، کنترل از راه دور، سنسور حرکت و برنامه های گوشی های هوشمند برای بیشترین استفاده از روشنایی شما متصل شود.

 

چندین تولید کننده برای انتخاب وجود دارد. برخی از آنها اجازه می دهد لامپ های خود را با سیستم های دیگر کار کند، اما برای اکثر اینها ارزش یک برند و چسبیدن به آن را دارد.

 

هنگامی که چراغ های هوشمند نصب می شوند، سوئیچ های دیواری قدیمی شما همچنان کار خواهند کرد - آنها همچنان لامپ را روشن یا خاموش می کنند. اما به طور کلی توصیه می شود که سوئیچ ها را در جای خود قرار دهید و به جای آن چراغ ها را از طریق برنامه خود، سوئیچ های بی سیم یا یک دستیار صوتی کنترل کنید.

 

فیلیپس رنگ

 

فیلیپس Hue به طور گسترده ای به عنوان رهبر بازار شناخته می شود و فیلیپس Hue طیف وسیعی از لامپ های با اتصالات مختلف را ارائه می دهد تا مطمئن شوند که با تنظیم فعلی شما کار خواهند کرد. این شرکت همچنین نوارهای نور LED، لامپ های سقف و لامپ ها را به فروش می رساند، که برخی از آنها حتی قابل حمل و باطری هستند.

 

سیستم های روشنائی به عنوان چراغ ها، محدوده رنگ شامل سوئیچ های کم نور و سنسور حرکت برای روشن شدن چراغ ها هنگام عبور از پیش است - به عنوان مثال برای حمام در شب شبانه استفاده می شود و از این تابستان طیف وسیعی از چراغ های بیرونی هوا نیز در دسترس خواهد بود.

 

یک چیز مهم برای یادآوری در مورد چراغ های رنگ است که آنها نیاز به یک پل برای عملکرد. سیستم های الکتریکی این به روتر شما متصل می شود و شما فقط برای هر خانوار نیاز دارید، اما چراغ ها در مورد آن کار نخواهند کرد. به همین ترتیب، شما بهترین خرید یکی از بسته های استارتر Philips است که شامل لامپ، پل و در بعضی موارد سوئیچ کم نور نیز می باشد.

 

 

فیلیپس Hue White و Color Ambience A19 60W معادل LED Smart Bulb Starter Kit (4 A19 لامپ و 1 هاب سازگار با آمازون Alexa Apple HomeKit و گوگل دستیار)

لیست قیمت: 199.99 دلار

جدید از: $ 164.00 در انبار

استفاده از: 155.20 دلار در انبار

لامپ های رنگی دارای طیف گسترده ای از اتصالات، از جمله A19، B22، BR30، E12، E14، E27 و GU10 است.

 

اگر متوجه شوید که اتصالات نور فعلی شما هیچ یک از گزینه های بالا را پشتیبانی نمی کند، می توانید اتصالات را بدون هزینه و هزینه زیاد تغییر دهید - هرچند به طور طبیعی این بستگی به اندازه خانه شما خواهد داشت.

 

فیلیپس علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از لامپ ها، حرکت جالبی را برای توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث برای کنترل محصولات خود انجام داده است. بنابراین در صورتی که برنامه رسمی رنگ برای اکثر کاربران کنترل کافی داشته باشد، برنامه های دیگر ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. برنامه های کاربردی برای ساخت چراغ های خود شبیه سوکت شمع و آتش بازی، به عنوان مثال، یا طعم یک آتش سوزی وجود دارد. شاید Gimmick، اما درجه ای که سیستم شما می تواند دقیقا به طعم شما سفارشی فوق العاده است.